sooooo..... for the past years that i have been away in this site ive became a degenerate furry or a brony whatever u wanna call it.... sooooo i fucking forgot how to post in this site..... can anyone tell me how again ??? :V i dont even know how to reply if someone msgs me in here :V


soooo yeah... i guess welcome to my page again :V


2014-05-05 03:09:20 by da3rd

i wanna make some animations....... soooo when i post it here it will be my first animation ever.... i hope youll freekin enjoy it.. and i hope i can make more ... sooo yeah.... thats all thanks for wasting your fucking time